Tavlor

Idag har farmor varit på långpromenad med Millie. Två timmar var jag själv här hemma, och eftersom jag redan hade sovit en och en halv timma på morgonen när Millie vilade så gjorde jag saker jag nästan aldrig hinner annars. Jag tog ett långt och skönt bad, tvättade, diskade och dammsög. Det var faktiskt riktigt skönt att få vara ensam en stund medan Millie hade det bra med farmor!
 
Nu har vi två nya tavlor här hemma plötsligt! Jag gjorde en med Millies små fötter och farmor har gjort klart ett tusenbitarspussel till Millie :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0