Tisdag

Idag var vi ute på lekparken med Camilla och Hailey. Millie var så duktig och sov i sin vagn i två timmar. Sen kom vi hem och lagade fattiga riddare till pappa som tyvär inte blev så goda som jag hade hoppats på. Sen blev Millie gnälligare och gnälligare och vägrade sova så vi packade ner henne i vagnen och gick ut på en promenad och där slocknade hon snabbt. Vi gick en lång och skön promenad och nära hemma så stötte vi på fåren som var ute och betade, och precis då vaknade Millie så att hon fick titta på de också :) Nu ikväll var Millie grinig igen när hon skulle nattas men vi la ner henne och hon somnade på egen hand igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0