tråk måndag igen

Idag har jag och Millie bara varit hemma men när pappa kom hem tog han med sig Millie hem till farmor och så tog de en promenad. Jag la mig då i badet för första gången på över fyra månader!! Det var mysigt! Millie är så söt för om man håller upp något framför henne så tar hon sakta sina händer dit, griper tag i det och för det direkt till munnen. Det är så roligt att se hur hon utforskar och utvecklas! Nyss la jag henne i spjällisen och för första gången så nattade hon sig själv, det tog ungefär en halvtimme och så somnade hon. :)


Kommentarer
Farmor

Ja, hon utvecklas verkligen fort nu, tänkte på samma sak som du skrev, att hon greppar saker man visar för henne. Hon gjorde det igår hemma hos oss med sin lilla mask, vi har fixat en filt till henne och hon låg ganska länge på köksgolvet med mig.

2012-06-05 @ 07:24:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0