3 månaders sprutor

Idag var det dax för lilla hjärtat att få sina första sprutor mot allt vad det nu är. En i varje lår. Åh stackars lilla gumman vad hon började skrika och gråta, jag satt med henne i knät och grät jag också och Linus satt bredvid och sa att det var lugnt. Usch vad hemskt det var att höra henne. Så fort hon fick tutten så lugnade hon snabbt ner sig. Vi hann till och med gå i centrum med en glad Millie. Där träffade vi farmor och farbror Charlie och Millie fick en solhatt av farmor :) Jag hittade också enmsolhatt som jag hann ta kort på innan Millie blev sur! Hon ser ut som en liten blomma!
Nu har kvällen varit ganska lugn och jag hoppas verkligen inte Millie får feber eller ont för då blir jag så ledsen.


Kommentarer
Emelie

Hihi, sicken söt liten tjej! :)

2012-05-08 @ 13:22:42
URL: http://emlixx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0