45graders vändning

Millie har börjat vända sig en kvartsvarv åt höger. Det är jätteroligt att se när hon böjer sig till en korv och vänder sig, men läskigt på skötbordet! Idag var vi först uppe hos farmor som inte hade träffat Millie på så många dagar att hon hade abstinens ;) sen åkte vi vidare på söndagslunchen hos mormor och morfar. Min pappa hade lagat min älskade kycklinggryta, så idag blev jag ordentligt mätt! Juste, igår så grävde jag runt i min tå och fick ut nagelbiten som orsakat infektionen, ååååh vilken lättnad! Hoppas bara såret stängs och läks ihop snabbt och snart!


Kommentarer
Helena

Vilka mumsiga lår hon har, lilla Millie! Du har riktig superduper mjölk! Knas att du behövde gräva runt i din tå...men hoppas att det hjälper. Kramis!

2012-05-20 @ 21:02:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0