Älskade Ikea

Hej! Idag åkte vi till Ikea för att Linus har tjatat om ett svalare täcke då han svettas som en gris på natten. Vi köpte även en spegel till hallen, jag tycker att vi nyss har flyttat hit (nu två och ett halvt år sen) så vi har bara haft en provisorisk stående där, men nu äntligen ska det upp en på väggen! Och lite småskit som det alltid köps på ikea :) Sen åkte jag och Millie till mormor och morfar på söndagslunch. Morfar grillade flintastek! Millies kusiner Fernando och Isabelle är så söta mot Millie. De frågar hela tiden efter henne, vad hon gör, de klappar och pussar på henne och ibland blir det lite hårdhänt haha men de menar ju bara väl. Det ska bli så roligt när Miliie blir lite äldre och de ska springa runt och busa!


Kommentarer
Camilla

Nej nej Miche vi va och fiskade, fick feta gäddan på kroken!

Hahaha nä men jag bloggar ju via mobilen och den stavar ju lite som den vill ibland... :) du får ha överseende med att jag inte läser igenom innan jag publicerar :) ses i veckan kanske? Fika på tisdag?

2012-05-13 @ 21:01:45
URL: http://skrotpottan.blogg.se/
Michelle

Jaa fika imorgon går jättebra!

2012-05-14 @ 09:38:21
URL: http://michellesliv.blogg.se/
Linda

Dom älskar sin lilla kusin <3 Vet inte hur många dockor vi har här hemma som heter Millie nu haha:)



vilken fin blogg du har:)

2012-05-15 @ 09:50:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0