Euforisk!

Vilken lycka!! Jag la Millie i sin säng igår kl nio och hon sov nästan till tre! Då åt hon och sov sedan vidare till sju! Jag var så glad på morgonen när jag upptäckte det! Det ända jobbiga var att mina bröst var sprängfyllda,jag trodde de skulle explodera! Vi gick upp alla tre, åt lite frukost och gick ut på en långpromenad tillsammans med farmor. När vi kom hem fick Linus den briljanta idén att vi skulle baka, så nu har vi ätit en supergod päronsmulpaj, namnam!
Idag har Millie badat själv.


Kommentarer
mormor

linda Millie como mira a su pappa... te quiero puntito lindo.

2012-05-02 @ 22:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0