Gullunge

Mammas gullunge!! Och pappas gullunge också såklart! Idag vaknade vi som vanligt kl sex. Då är oftast natten slut för Millie. Jag gav henne mat och sen tog Linus henne. De lekte och badade och jag fick ligga i sängen och bara vila utan att behöva öppna ögonen, det var skönt! Jag gav Millie lite mera mat och så gick hon och Linus ut på promenad, de matade änderna och gick och handlade. Sen gick vi tillsammans med farmor till kondis där jag fick en morsdag-glass! Vidare till centrum sen innan vi tog bussen till mormor och morfar där det bjöds på flintastek. Till efterrätt blev det en riktig sommartårta, marängtårta med hallon och jordgubbar eftersom morbror Jorge fyller år. Gott!!


Kommentarer
mormor

que rico día de descanso y cositas ricas para comer!!! Hoy es el día de la madre allá? si es así, un besito para la mamá linda de la Millie! :D te quiero mucho.

2012-05-28 @ 01:36:56
Nadia

Så söt du är lilla Millie. Jag älskar dig så mycket. Puss från din moster. Pussa dina föräldrar också :-)

2012-05-29 @ 09:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0