Helgen

Igår gjorde vi faktiskt inte så mycket, jag njöt över att Linus var hemma med oss. Tycker det är så synd när han jobbar, då hinner han och Millie ses så lite, därför älskar jag helgerna när vi tre får umgås mycket! Så vi var mest hemma igår och hade lördagsmys! Idag städade vi hemmet och sen åkte vi iväg till stinsen. Jag måste köpa en solhatt till lillgumman men det fanns bara stora storlekar. Millie fick ett par ballerina skor istället :)
Farmor var över en sväng och gosade med Millie ikväll också.
Mina nya skor


Kommentarer
Farmor

Jag såg jättesöta solhattar i små storlekar på H&M igår, varför köpte jag inte en???? Jag köper en i morgon efter jobbet, klart Millie-Gos ska ha en gullig solhatt!!!

2012-05-06 @ 20:20:53
Camilla

Men låg det inte en solhatt i påsen med kläder du fick av mej?

Men den kanske också är stor? Minns inte vilken storlek det var...

Vilka fina skor söt Millie fått!

2012-05-06 @ 22:54:28
URL: http://skrotpottan.blogg.se/
Michelle

Jo det finns en solhatt från dig men den är stor. Ja det fonns jättefina på hm men det fanns bara stora kvar i stinsen.

2012-05-07 @ 08:48:43
URL: http://michellesliv.blogg.se/
mormor

hon pratar sa allvar med pappa.... hihihihihi, que linda la porota rica, besitos.

2012-05-11 @ 04:46:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0