Lördag

När alla har långhelg jobbar Linus extramycket! Han jobbade idag också :( om jag vore rik skulle jag betala hans lön och så skulle han få vara hemma med oss hur mycket han ville! Vilken dröm va?! Roberto ringde mig imorse och bjöd med mig till centrum och eftersom jag var ensam och inget att göra så gick jag och Millie dit med honom och barnen. Vi lunchade och sen kom mormor och morfar ner och bjöd på glass. Vi hängde lite tillsammans och sen åkte vi hem till mormor och morfar. En mysig dag har vi haft och nu ska jag och Millie njuta av att ha pappa hemma! Millie har börjat göra små situps för att hon hela tiden vill sitta upp, så ibland får hon sitta i soffan och vara glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0