Reeegn

Idag hade vi föräldrargrupp på bvc, idag pratade vi om sömn och olyksfall. Efter det åkte jag Jaqueline och tjejerna till Lundmyr lagret idag igen för de skulle tydligen ha mera kläder idag. Så mycket mer var det inte men jag kunde inte hålla mig från att köpa ett par strumpbyxor! När vi skulle börja gå därifrån skrek Millie nåt hysteriskt. Stackarn hade bajsat och var trött så jag fick stå där med en skrikig Millie. Men när vi sprang ut i det galna regnet och började åka iväg i bilen så slocknade hon snabbt. Hon har börjat sova mindre och sämre om dagarna tycker jag... Söta kläder Millie fick av farmor innan hon fanns!


Kommentarer
Farmor

Åh jag längtar efter Millie-Gos så fort jag är här inne och ser alla fina bilder, trots att vi träffades igår. Hm, inte minns jag de där kläderna.....

2012-05-31 @ 17:38:48
Michelle

Farmor du får träffa Millie precis när du vill!! Haha nej jag vet, vi har mycket som du inte kommer ihåg att du köpt :)

2012-05-31 @ 20:43:12
URL: http://michellesliv.blogg.se/
Farmor

Jag vet att jag får träffa Mille när jag vill, men jag måste hejda mig lite, jag vill ju inte att hon ska tröttna på mig :)

2012-06-01 @ 06:49:26
Michelle

Nejmen klart hon inte tröttnar på dig!!

2012-06-01 @ 12:36:50
URL: http://michellesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0