Shopping!

Idag har vi hängt i centrum med mormor, vi åt lunch och hade trevligt! När vi kom hem så åkte vi med pappa och farmor till Lundmyrs lagerlokal där de hade utförsäljning! Åååh så mycket fina saker, och pappa blev lite galen och shoppad massor! Sen åkte vi till ÖoB där mamma hittade ett par skor för 79kr, wiiie! Eftersom det har varit full rulle har Millie sovit korta tupplurar under hela dagen och inte ordentligt, så nu när vi kom hem var hon så övertrött att hon inte kunde somna. Så jag har matat och vaggat, matat och vaggat i två timmar nu innan hon somnade, hoppas hon sover ut nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0