sov unge, sov!

När vi kom hem från promenaden så var jag svettig och varm så Millie tyckte nog det var oskönt i mina armar så vi la oss i sängen och så gav jag henne mat. Millie somnar ju bara i mina armar och vilar där under dagarna, ibland går det att lägga ner henne små stunder men oftast vaknar hon på en gång. I den här värmen känner jag nu att vi måste försöka ändra på det för annars kommer vi ha det så svettigt varje gång hon ska sova på mig. Så idag började jag. Hon hade sovit pyttelite så jag visste ju att hon var trött. Efter att jag gett henne mat och bytt blöja la jag henne i sin spjällis. Där fick hon ligga och varva ner och ibland såg det ut som att hon skulle somna men hon blev bara surare och surare. 50 minuter låg hon där totalt varav de sista fem skrek hon. Jag tog upp henne och efter femton sekunder i mina armar sov hon! Jäkla unge! Jag lyckades lägga ner henne men hon sov bara en halvtimme så när jag skulle försöka igen skrek hon bara så nu ligger hon här i min famn och sover....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0