Förskolans dag

Idag var jag och Millie på föräldrarträff på bvc. Vi pratade om infektioneroch vaccinationer, inte så intressant, mest roligt att träffa våra nya vänner Jaqueline och hennes bebis Lovine och när alla bebisar ligger på madrasser på golvet och leker! Super gulligt! Efter det tog jag och Millie bussen upp till Ringblomman just idag när det är förskolans dag! Vad roligt det var att träffa alla barnen! Sen tog vi en promenad tillbaka hem, och oj vad varm det var!! Millie fick ligga i bara t-shirt men det var nog varmt det med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0