Baby sneakers

Det var trevligt på föräldrargruppen idag. Vi pratade mest om mat, när och vad bebisarna kan börja smaka. Efter det gick jag och Jacqueline på en promenad med våra barnvagnar och åt lite matsäck vid väsbyån. Sedan var det dax för mig att gå till doktorn. Det gick bra, nu ska jag äta en antibiotika kur och sen tillbaka dit om en vecka för att se vad som behövs göras. Tur det för ikväll när vi gick på en liten promenad till ica så hade jag så fruktansvärt ont! Så jag hoppas verkligen att det blir lite bättre snart. Nu har farmor varit här och lekt med Millie.  Pappa har beställt en present till Millie som kom just idag till hennes 3månadersdag! Tyvär är de fortfarande lite stora.


Kommentarer
Tävling på Babydjungeln - Jeanette

Åh så fina - Jag älskar små skor, de är så gulliga



Svar till vikblöj gubben:



såklart, jag ska fixa ett inlägg och ta lite kort - så det kommer snart ;)



Jeanette

2012-05-04 @ 19:47:57
URL: http://www.babydjungeln.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0