Kalasbyxor

Strumpbyxor är min nya grej! Inga strumpor att sparka av sig och så ser det så gulligt ut! Söta små fötter och tjocka små ben, titta så gulligt! 
Igår gich jag in på albrekts guld för att fråga hur mycket de tar för att förminska ringar (min förlovningsring har blivit för stor för mig) Det skulle gå på över 2500! Då kan jag ju lika gärna köpa en ny och det kan jag inte göra nu när man inte tjänar så mycket pengar. När vi någon dag gifter oss ska jag lägga pengarna på att göra om ringen men nu under tiden får jag gå runt med den på långfingret för jag vill inte ta av mig den!
Jag har börjat tappa jättemycket hår! När man är gravid tappar man inte så mycket men sen kan man börja tappa massor på grund av hormoner tror jag. Fy det är läskigt, om det fortsätter såhär kommer jag snart se ut som Millie, skillnaden är att hon är så söt utan hår!!



Kommentarer
Farmor

Välkommen i klubben för oss som tappar hår!!! Fast i mitt fall beror det nog mer på åldern än något annat....

Håller med dig, kalasbyxor är jättegulligt, speciellt dom i spets! Det blir gulligare och gulligare ju tjockare ben bebisarna har :)

2012-05-07 @ 14:15:27
Michelle

Haha du har väl ingen ålder heller!! Ja tjocka lår och en stor blöjrumpa! Men de i spets vet jag inte hur de ser ut...

2012-05-07 @ 18:02:23
mormor

hahaahha, jag tycker precis som Millies farmor, ju tockare ben, gulligare blir bebisar.

besitos!

2012-05-11 @ 04:53:07
Helena

Men du har ju så mycket hår! Oroa dig inte :) Strumpbyxor är jättegulligt, men på killar...? Nä, det blir kanske till att stöka runt med strumpor, ta av och på! Nu lät jag väl inte som en välutbildad förskollärare på 2000-talet ;)

2012-05-12 @ 16:58:03
Michelle

Ja men nu tappar jag massor! Jooo pojkar kan också ha kalasbyxor! Och nu för tiden finns de med "pojkmotiv". Du får köpa till Lias!

2012-05-12 @ 17:58:40
URL: http://michellesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0