Vi mår bra

Vid halv elva vaknade Millie till med ett skrik och grät hysteriskt i 5-10 minuter. Jag förberedde mig på den värsta natten... Men hon lugnade ner sig och vi gav alvedon, kramade henne lite och så somnade hon om och sov bra hela natten. Vilken tur att hon inte reagerade värre än det! Idag har hon också mått bra, lite gnälligare men bra. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Juste, hon vägdes och mättes igår också! 5845 gram och 59,5 cm. Inte konstigt att jag har träningsvärk i armarna efter att jag bär runt henne så mycket! Tyvärr får jag inte upp någon bild just nu, vet inte vad som hänt...


Kommentarer
Jeanette - tävlingdags!!!

Så stor hon har blivit! Det går snabbt och bra att hon tog vaccinationen bra.



Som lovat hittar du idag en steg för steg beskrivning av hur man knyter vikblöj gubban. Vid fråga är det bara att skriva



Lycka till



/ Jeanette från babydjungeln.se

2012-05-09 @ 07:28:23
URL: http://www.babydjungeln.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0