Bagarmossen

Idag har Millie och jag åkt på utflykt till bagarmossen! Vi åkte dit för att hälsa på min syster Cami och se hur hon bor för tillfället. Vi var där en stund sen åkte vi in till stan. Vi åt på ett thaistånd och spatserade lite innan vi åkte hem. Millie charmade en massa folk på tåget :) kul att hon var på bra humör!

Vi kom hem till pappa, åt, tog en sväng till Ica och gosat här hemma!

Jag pratade med min kusin för ett tag sen om att hon tycker att folk kan vara så närgångna med hennes hund, tex på tunnelbanan att de bara klappar utan att fråga och så. Hon undrade om det var så med bebisar också men jag hade nog aldrig upplevt det... Förrens idag. Vissta att folk ler, skrattar och pratar med Millie men även har två olika personer tagit på henne idag. Jag tycker inte att det är så farligt, alltså jag blir inte besvärad av det, men när jag tänker efter är det ändå väldigt konstigt. Att främmande människor bara tar på någons bebis. En vuxen människa skulle ju inte gå fram till en främling på gatan pch klappa den på kinden eller hålla den i handen, så varför är det okej att göra det med barn eller djur tex? De kan ju inte säga att de inte vill... Ja, lite konstigt är det... Man ska nog fråga först om det är okej att man klappar för alla vill nog inte det!



Kommentarer
Farmor

Gullunge!!!!!

2012-11-02 @ 10:05:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0