cirque du solei

Igår började vi dagen med frukost på kondis tillsammans med Linda, Farzad och Meja (och lindas stora mage :)) det var mysigt och gott!

På eftermiddagen kom farmor, farfar och farbror Charlie hit för att jag och Linus skulle ut tillsammas för första gången!
Vid fyra åkte vi till stan och mötte upp Jorge och Cami. Vi åt gott på taco bar innan vi åkte till globen och såg "Michael Jackson the immortal world tour by cirque du solei. Typ akrobater med Michael jackson musik, liveband, dans och galen underhållning! Det var grymt! Och återigen kommer jag på hur mycket jag älskar Michaels musik!!! Vi hade jättekul och kom hem strax efter elva. Millie hade det haft jättebra här hemma!

Igår blev prinsessan nio månader!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0