Dagen

Idag har vi äntligen träffat våra kompisar Lovine och Jacqueline efter att de har varit lite sjuka ett tag. De kom hit och lunchade och lekte. Sen gick vi till centrum på lite ärenden och sen tog vi sovpromenad med tjejerna.

På kvällen fick Millie vara hos farmor och farfar och leka medans jag och Linus åkte och stooorhandlade. Det är så mycket skönare och lättare att göra det utan Millie så tack farmor för att Millie få vara med dig och ha kul istället för tråkigt i en affär! Och farbror Charlie som också var med och lekte tror jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0