En dag på Ringblomman

Imorse gav vi oss iväg till förskolan Ringblomman, min arbetsplats och Millies framtida förskola :)
Vi tog med oss en massa tomma barnmatsburkar till min gamla avdelning som barnen kan få använda till att göra lyktor ellet annat!
Som vanligt är det alltid så roligt att träffa mina gamla barn, jag blir så glad när de kommer ihåg mig! Och alla tyckte ju självklart det var så roligt att Millie var med där och lekte. Vi stannade och åt lunch där också.
Innan vi gick hem våldgästade vi hos Milla och Lias som bor precis där. Lias hade blivit jättestor sen sist jag träffade honom, sju månader blir han! Millie tyckte det var jättespännande med det stora fiskakvariet de hade! Sen promenerade vi hem.

På kvällen har farmor och farbror Charlie varit här och lekt och busat.


Kommentarer
Nadia

Hahahahaaaaa....puss på dig!

2012-11-25 @ 17:41:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0