förlovningsdag

Idag kom Jacque och Lovine hit en sväng. Vi lekte och lunchade och gick sen till öppna förskolan. Där lekte vi och sjöng våra favoritsånger! Sen fick tjejerna sova i sina vagnar :)

När vi kom hem sen så tyckte pappa att vi skulle fira lite att vi hade fyra års förlovningsdag eller vad man ska kalla det för... Det gjorde vi genom att köpa med oss mat hem från kolgrillen här nere, det var smaskigt! Och snart ska vi fortsätta fira med lite kladdkaka :)

Tänk att vår resa började med en hejdåpuss för sju år sedan, och här är vi idag :)


Kommentarer
Jacqueline

Grattis till er sötisar!! Ååå vi vill också ha kladdkaka, den goodaste!!!

2012-11-05 @ 21:11:57
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se
Nadia

Grattis till er kärlek.
Jättekram!

2012-11-10 @ 18:26:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0