Fredag!

Idag kom pappa hem tidigt från jobbet så vi tog en tripp till stinsen där målet var att köpa en ordentlig vintermössa till Millie som man knäpper under hakan för annars drar hon bara av den (det går lite bra att göra det i höstvädret men inte i -14 som de säger ska bli i helgen) tyvärr hittade vi ingen bra mössa :( men lite andra saker hittade mamma :)

Sen åkte vi hem och lekte innan det blev sovdags för Millie.
Nu ska vi fredagsmysa lite innan Linus måste iväg och jobba i natt med att ploga snö. Stackarn, jag undrar när han ska få sova eftersom Millie inte riktigt lyssnar på när man säger att hon ska vara lite tystare och inte störa pappa när han sover imorgon :)


Kommentarer
Nadia

Hoppas att ni hittar en bra vintermössa för det är sååå kallt! Besitos

2012-12-01 @ 17:14:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0