Gnällis

De senaste veckorna har Millie slutat vara så mycket gnällig. Hon har varit gladare och mer harmonisk, jag har alltid tyckt att Millie har varit en väldigt gnällig unge så nu har det har varit underbart!
Tyvärr var hon gamla gnällMillie idag... Men när vi gick och lekte på öppna förskolan var hon så glad så!

När vi gick där ifrån somnade Millie på säkert mindre än 30 sekunder! Måste ha varit rekord, haha.
När pappa kom hem sen och Millie vaknat så åkte vi och handlade lite på rusta.

Millie och pappa ligger och tittar på tv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0