Hem till Lovine!

Idag fick jag och Millie åka med Anna och lille Wiltons bil hem till Jacque och Lovine. Eftersom man inte kan ta sig dit på något annat sätt så var det snällt att vi fick åka med i deras bil :)
Där fick vi jättegoda pannkakor. Barnen lekte och vi hade så mysigt!

Sen kom pappa och hämtade oss och Millie som hade varit vaken i nästan fyra timmar somnade så fort vi började åka. Vi tig en säng till bigbaby där jag köpte en tallriksunderlägg och en tallrik till millie med sugpropp. Allt för att försöka få Millie att tycka att det är inbjudande att äta. :)

När vi kom hem så tog vi det lugnt och Millie forstatte att sova i vagnen. Farmor kom hit och skulle leka och vi insåg att Millie hade sovit i över tre timmar!! Pappa väckte henne lite försiktigt och vi åt middag och sen lekte med farmor.

Såhär mysigt hade vi det idag
Millie som tycker at det är så roligt att plocka ur saker tyckte ju att den här stora lådan hade massor att plocka! Sen skulle hon även in i den! Haha galning!


Kommentarer
Nadia

Hahahahaaaa....lilla klätterapan kände sig väl som en del av den inbjudande lådan så hon måste krypa in. :)

2012-12-01 @ 17:19:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0