Jobbig natt

usch vi hade en jobbig natt igår. Millie vaknade och vägrade somna om. Hon var inte sur eller nåt utan ville bara inte sova. Hon fick tutte men det hjälpte inte, tillsist la vi henne ändå och då stretade hon emot och skrek. Tre timmar var hon vaken! Hon vägrade i sängen så tillslut somnade hon i Linus armar och då kunde han lägga henne i spjällisen.

Våran dag började ändå vid halv sju. Men hon har varit väldigt glad och nöjd idag ändå. Har inte alls gnällt mycket.
När jag la henne för hennes förmiddagsvila stretade hon och skrek men somnade ändå.
Sen kom Jacque och Lovine hit och åt lunch med oss, efer lunchen gungade vi lite ute på gården och sen gick vi till öppna förskolan för lite lek och sång :)
När vi var klara på öppna förskolan hann vi knappt komma runt hörnet innan Millie sov i vagnen och sov i två timmar. (vi håller även på att avveckla en sovvila, ibland sover hon bara två istället för tre)

Sen har vi bara umgåtts här hemma med pappa och med moster cami som sover över idag innan hon ska på äventyr i Italien imorgon! Millie somnade lätt och jag hoppas verkligen hon sover hela natten, Linus har gått och lagt sig tillsammans med Millie kl åtta och jag ska strax också lägga mig eftersom vi inte fick sova många timmar inatt... Sov gott!


Kommentarer
Nadia

Söt, hermosa, maravillosa!!!! Te quiero mucho muñequita!

2012-11-25 @ 17:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0