klätterapa

vi har verkligen en klätterapa här hemma nu! Hon är helt galen! Man blir svettig vid måltiderna men annars är det roligt att se hur hon tar sig fram och över allt!

Idag har vi haft en lugn dag, pappa jobbade lite kortare dag :)
Vi har varit och handlat lite fredagsmys och gjorde goda färsbiffar till middag :)

Den senaste veckan har Millie börjat äta på natten igen. Eller på morgonen rättare sagt. Vid tre-fyra vaknar hon och vägrar somna om så då får jag ge tutte och så somnar hon om då. Ibland har jag tur då hon sover till halv sju, men det är fortfarande oftast vid fem tiden.

Här kämpade hon sig upp idag haha


Kommentarer
Nadia

Så himla gullig Millie är. Vad roligt att se henne i korgen under vagnen. ;-)
Ja, hon är verkligen en klätterapa!

2012-11-10 @ 18:18:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0