Millie på kontoret

Idag har vi åkt till Zinkensdamm för att hälsa på tio Jorge på hans jobb! Millie lekte runt på kontoret och alla ville gärna leka med henne så hon hade det så bra!

Sen gick vi ut till en kinabuffé där Jorge bjöd på lunch :)

Efter det tog vi en sväng i stan för att se om jag kunde köpa jackan som jag spanat in men den fanns inte i min storlek :(
Då åkte vi hemmåt men vi svängde förbi centrum och träffade upp mormor där en sväng innan pappa kom dit och vi gick till Ica och köpte lite fredagsgodis!
Millie sov i ungefär 2timmar och 40 minuter i vagnen medans jag gick i stan och centrum! Hon sover verkligen gott i vagnen när den är i rörelse (nästan alltid)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0