Natten

Efter att vi nattat Millie igår kväll dröjde det inte länge innan hon vaknade till och skrek och grät. Stackarn, jag visste inte vad det va för fel. Hon vred sig och ville inte ligga still. Som om hon hade ont någonstans och jag fick för mig att hon kanske var lite varm. Hon höll på så i ungefär en halvtimme och jag förberedde mig för en lång natt...
Vid halv två är det precis samma sak och jag hör hur näsan är helt igentäppt. Jag ger henne bröst och vid tre somnar hon ordentligt.
Srn vaknade vi av att pappas telefon ringer, halv åtta är klockan då!!! Jag hör hur Millie ligger och pressar och bajsar innan hon ställer sig upp och vill komma upp med snor i hela ansiktet :) och pappa får springa till jobbet!

Stackars unge! Efter att ha varit hostig och snorig i fyra veckor blir det bättre några dagar innan hon blir förkyld igen. Blääää för det!

Hon har börjat streta emot massor nu också när hon ska sova, men mamma ger sig inte!


Kommentarer
Nadia

Stackars lilla docka, hoppas att hon bli frisk snart. pussa henne från mig.

2012-11-25 @ 17:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0