snart helg!

Snart är det efterlängtad helg! Det är det jag ser fram emot vecka efter vecka, när vi får vara tillsammans hela familjen hela dagarna och bara mysa!

Idag ringde Jacque och berättade att grossistsäljaren hade 30% rabatt på allting i affären och frågade om vi ville följa med... Självklart ville vi det! Jag och Millie tog bussen och mötte upp de och så handlade vi lite. Sen promenerade vi tillbaka hem.

Sen har jag och Millie bara varit hemma. När pappa kom hem sen åt vi middag och nu är det omöjligt för Millie att sitta still i sin stol. Hon reser sig upp heeeela tiden, det är ganska jobbigt, får väl köpa sele till den... Känns tråkigt också men alltså hon vägrar sitta på rumpan.

Nu ställer hon sig inte upp mot möbler bara utan nu kan hon ta sig upp med väggarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0