snor, snor, snor och hosta

Usch och fy för dessa förkylningar! Nu är Millie såååå snorig igen :(

I förmiddags sov hon bara tjugo minuter sen bråkade vi en halvtimma om att hon skulle somna om men hon vann den fighten.
Gammelfarmor kom hit på en liten fika och lekstund. Millie fick en söt liten tomtedräkt också :)

Sen gick jag ut med Millie så hon fick sova i vagnen på rygg och lite mera upprätt än på mage i sängen. Vi gick en lång promend och hon sov lite mer än en timma. Stackarn hostade jättemycket när hon sov.
hon har varit vaken jättelånga perioder och nu på kvällen har det varit så mycket gnäll och snor som bara rinner. Men vi lyckades hålla henne vaken till sju, la henne i sängen och hon somnade på ett ögonblick!

Om en liten stund ska jag träffa min kära vän Camilla som jag saknar så mycket eftersom vi nästan aldrig hinner ses :( men ikväll blir det mycket skitsnack!


Kommentarer
Jacqueline

Åå nej :( krya på!! Stackars Millie. Hoppas inte Lovine smittade henne <3

2012-11-23 @ 22:14:21
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0