Tack!

Tack älskling för att jag fick sova en extra stund idag!
Tack farmor som kunde passa Millie medans vi åkte och köpte min jacka!! Tack Linus igen för att du åkte med mig och köpte jackan!

Efter vi köpt jackan fikade vi hos farmor och lekte lite där. Millie klättrar som en galning i deras trapp! Man får vara snabb och inte titta bort!
Och tack igen farmor och farfar! Millie har ju fått en lära gå vagn som hon egentligen skulle få till jul, men pappa tyckte att det redan var dags... Hon
fattar ju hur man ska göra men den går lite för fort för henne ändå. Men hon och pappa övar mycket :)

När vi kom hem sen åt jag och Linus en supergod hemmagjord nachotallrik, mums!

Nu ligger jag i badet och myser medans jag hör hur pappa och Millie leker där ute.

Jag lyckades göra en tuppkam på Millie idag :)


Kommentarer
Gammelfarmor

Jag tror att Millie har fått världens bästa farfar o farmor! Jättekul för Millie att få en lära gå vagn.

Svar: Ja hon har världens bästa människor runt omkring sig :)
Michelle

2012-11-18 @ 18:42:07
Farmor

Skruva lite till på hjulen till vagnen, så går den lite saktare. Men jag tror att hon klarar det där galant om ett par dagar, vår Super-Millie-Gos!!! Roligast i dag var nog reflexerna ändå.

2012-11-18 @ 21:06:27
Jacqueline

Gud så söt hon är. Vilken fin tuppkam :D

2012-11-18 @ 22:32:41
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se
Nadia

Millie med tuppkam...hur söt kan man va?

2012-11-25 @ 17:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0