Tomtenatta

Igår var jag och Millie hemma. Pappa kom hem tidigt och moster Cami kom hit också. Vi åt middag och umgicks. Senare på kvällen kom mormor och morfar hit och mös en stund.

När Millie hade gått och lagt sig träffafe jag Camilla och vi åkte till centrum på deras årliga tomtenatta. Det var kaotiskt, varmt och fullt med folk. Med några halvbra erbjudanden blir det väl så och uppträdanden. Men det var trevligt ändå. Vi var inte där så länge innan vi åkte hem.

Millie fick en söt mössa med halsduk igår av mormorKaren och Cami


Kommentarer
Nadia

Hermosa la muñeca! Besitos para ti Millie adorada.

2012-12-01 @ 17:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0