trött

Igår kom jag hem sent från min träff med Camilla, sen vart vaken över en timme för Millie hostade som en galning där i natt och sen upp tidigt. Ja trött är jag ju. Millie har varit väldigt trött och gnällig stora delar av dagen också eftersom hon inte lyckas sova några längre stunder.
Vi har ändå varit ute och promenerat med henne, två gånger tillochmed!
Nu på kvällen innan hon somnade så blev jag så trött på hennes gnäll så jag fick lust att rymma hemifrån! Pappa tog över och hon somnade så fort han tog upp henne mot axeln. Tröttmössa!

Jorge och Elin kom förbi med lite saffransbullar och fikade med oss här på kvällskvisten :)


Kommentarer
Nadia

Vilken fin bild på Linus och lilla dockan. Kram på er.

2012-11-25 @ 17:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0