vilda bebin

Millie har verkligen blivit vild! Hon röjer, klättrar på möbler och ur stolarna, skriker och sprattlar, ja helt galen är hon ibland min tokunge!

Idag kom Lovine och Jacqueline hit och åt lunch. Vi lekte lite innan vi gick på sovpromenad och när tjejerna vaknade så var det dags för öppna förkolan med sångsamling och lite hemligt pyssel ;) juste Millie bajsade även upp på ryggen när vi var där, puf vad svettigt att brottas med henne där de har skötbäddarna på bänkar när hon bara kryper iväg med bajs överallt! Men det gick bra!

Sen kom pappa och hämtade upp oss där och så åkte vi och handlade på ica maxi. När vi kom hem så åt vi och sen kom farmor hit och lekte också.
På kvällen har Millie och pappa busat och lekt. Pappa har lekt gladiatorerna med Millie, han har stoppat henne med en kudde så att hon inte kan ta sig förbi, tokarna :)


Kommentarer
Nadia

Jag bara njuter av varenda bild och beskrivning av din vilda bebins nya bus och upptäcktsfärd.
Pussa henne från mig.

2012-11-10 @ 18:22:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0