Alfons!

Idag har bara jag och Millie varit hemma. När Millie sov hann jag baka supergoda muffins och pyssla lite. Jag har målat en mätsticka på sidan av hennes byrå, den ser lite ful och hemmagjord ut men det är ju det som är charmen ;)
Sen kom min gamla kollega Annica med Alfons som har blivit fem år och stor! Millie tyckte det var jättespännande med Alfons som gömde sig och lekte med henne :) och på tal om Alfons så har jag köpt Millies första Alfons Åberg bok, Alla möjliga Alfons, den är för mindre barn och är så mysig! Längtar tills jag får läsa den på riktigt, för nu när jag gör det vill Millie bara äta på den.
Sen har vi lekt och badat och när det var sovdags åt Millie, borstade tänderna och somnade själv på mage i sin spjällis!




Kommentarer
Farmor

Åh vad kul med Alfons böcker!!! Och mätstickan blev fin, det är ju som du säger, att hemmagjort är charmigt. Jag blir alldeles galen av längtan efter Millie-Gos när jag är här inne och kollar, vill inte vara på jobbet, jag vill hem till henne och gosa och leka. Hör av mig när jag kommer hem!

2012-09-12 @ 07:58:33
Helena

Oj, vilka härliga badbilder!!!

2012-09-13 @ 07:10:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0