Empanadas

Idag har vi "firat" chiles nationaldag lite i efterskott, den är det 18 september. Det gjorde vi genom att äta chilenska piroger, empanads. Kött piroger och ost piråger, det var sååååå gott! Och jag är fortfarande mätt!

När vi var på ikea igår köpte vi en antihalkmatta till badkaret så att Millie kan sitta själv och bada (självklart sitter någon av oss bredvid!) haha. Innan har hon haft en insats som man ligger i när man badar men hon vill ju inte ligga så nu kan hon sitta själv. Hon satt jätteglad och lugn, först stirrade hon bara på sina händer som var täckta med skum och sen plaskade hon som en galning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0