Fem lyckliga år

Idag har jag och Millie varit på öppna förskolan med Jaqueline och Lovine, det var mysigt som vanligt. När vi kom hem lagade jag färsbiffar som vi åt med pommes och tsatziki, gott! Efter maten kom det en gubbe från väsby matt och design tror jag det heter, för att visa oss färger, luckor mm till köket och räknade ut pris (ca 40.000) för att göra om köket. Det är ju något som måste göras men först ska vi höra priser från fler företag och ehm ja se vart man ska fiska fram pengar ifrån, fy det blir ju så dyrt!!

Millie och pappa leker :)
Juste! nu har jag och Linus varit sådär tokiga och glömt att vi hade årsdag i lördags, vi firar ju inte sånt men det hade ju varit kul att uppmärksammat att vi har varit ihop i fem år :) fem kärleksfulla och händelsrika år!


Kommentarer
Linus

Nej 21September är de. Grattis i förskott!

Svar: Nej den 21 blev vi sambos!
Michelle

2012-09-10 @ 20:15:28
Gammelfarmor o Helge

Vi säger grattis till fem år, även om ni inte är överens om datumet! Vi hoppas att ni firar det ändå!
Kram från oss!

2012-09-10 @ 22:19:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0