Firat med god mat

Idag har jag och Millie bara varit hemma. När pappa kom hem tog han med sig Millie hem till farmor och farfar, jag mötte upp min fina syster Cami och vi gick till tiger och åt jättegod thaimat och firade att båda just idag fått extra pengar! Hon csn och jag retroaktiv lön från april för min löneförhöjning! Woho, femtusen extra under den här tiden behövdes! Vi tog en tallrik med kyckling i curry och cocosmjölk och en med biff med honung och sesamfrön och delade på det. Det var sååååå gott!!
Men det godaste var nog min favoritefterrätt, eller en av mina favoriter kanske för jag har nog många :) friterad banan som jag älskar!!!
Under tiden får jag en bild av Linus på mobilen, Millie har börjat klättra upp för farmor och farfars trappa! Helt galet!


Kommentarer
Helena

Grattis till löneförhöjningen!

Svar: Tack!! :)
Michelle

2012-09-27 @ 21:00:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0