Fredag och lördag

Igår åkte vi hem till mormor tidigt och spenderade dagen där. När vi var påväg dit så träffade vi på pappa som jobbade i närheten så Millie fick sig en liten puss innan han stack iväg och fortsatte jobba. Vi mös med mormor och lunchade och hade trevligt sen när pappa slutat jobba hämtade han oss där och så åkte vi och handlade fredagsmys, och Millie fick sitta i kundvagnen för första gången!
Idag började dagen med en massa mys med pappa eftersom han skulle vara borta hela dagen. sen gick jag och Millie till centeum med Camilla och Hailey, Hailey som snart är två år är så gullig och frågar hela tiden var Millie är och pekar på Millie och säger Millie så himla gulligt! En sötnos är hon!!

Sen kom vi hem och bakade muffins som tyvärr inte blev kladdiga utan torra, men vi gick upp till farmor och farfar och gav de några. Sen följde vi med farmor till Ica.
Vid fyra kom en gammal barndomsvän hit med sin flickvän. Vi har kännt varandra i snart tjugo år och har under högstadiet varit jättebra vänner men nu var det flera år sedan vi sågs så det var super trevligt att träffa honom och hans tjej idag!
Nu på kvällen har Millie varit otroligt gnällig, gråtit och skrikigt och varit missnöjd med allt och jag trött och inte fattat vad det är med henne. Nu sover hon i alla fall och jag sitter och har lördagsmys med mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0