Fredagen

Igår var jag och Millie och fikade med Johan. Det var så varmt och skönt i solen men i skuggan var det riktigt höstkallt!
Sen på kvällen var det dags för mig att lämna Millie hemma och gå på fest för första gången på väääldigt länge! Hemma hos en gammal kollega med alla andra! Vi hade såååå roligt och åt jättegott! Och jag slappnade av riktigt ordentligt för jag visste att Millie hade det så roligt med pappa och att hon nu sover och inte behöver mat på natten! Allt känndes underbart!


Juste! Farmor har varit så tokig nu igen! Hon har köpt en superfin Lundmyr vindtätfleeceoverall till Millie som hon ska ha snart när det börjar bli kallt. Tack Farmor!

Snart ska jag, Millie och Helena promenera iväg till Ringblomman där de har sin årliga höstmarknad, ska bli kul och träffa lite gamla barn, hoppas de kommer ihåg mig :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0