Helgen

I fredags provade vi storhandla på Lidl, det gick ganska bra ovh blev nog billigare än vanligt, men utbudet där är ju inte så stort där... Mat har vi i frysen nu iallafall!
Igår fick vi sovmorgon till 8!!! Det var helt underbart för Millie vaknar vid fem halv sex nu förtiden! Ja usch, hon har en trött mamma! Sen åkte jag och Jaqueline på klädbytardag i frestaskolan, men jag blev ganska besviken på hur lite de hade, fyndade lite ändå, speciellt ett par äkta fårskinnstofflor till Millie för en tjuga! Sen åkte jag, Millie och pappa till Ikea för att göra något bara. Men en regnig lördag, ni kan ju tänka er hur fullt det var! Sen kom vi hem och hade tacomys, jag gjorde en guacamole med så mycket vitlök att jag luktar än idag! Haha!
Nu har Millie börjat ställa sig upp mot möbler, lite läskigt eftersom hon är så ostadig fortfarande, och hon har så snea fötter så hon står ju inte på foten utan på alla möjliga konstiga sätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0