Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Vi har precis nattat Millie och den tredjegången med buff på rumpan och nästan inget gråt, alltså inget hystergråtskrik utan bara jagvillintesovagnäll. Ååååh hoppas att det ska gå såhär fort för henne att vänja sig vid det. Jag får sånna skuldkänslor annars, när hon vaknade idag efer varje vila var jag rädd för att hon skulle titta på mig och bli ledsen eller vara arg på mig bara för det jag utsatt henne för. Men det verkar gå bra, åh vad jag hoppas att det ska gå bra! Idag var vi på öppna förskolans sångsamling, här ligger hon under "sjön" bredvid Lias. Sen gjorde hon sitt första konstverk :)



Kommentarer
Helena

Gumman, skuldkänslor ska du inte ha! Hon har inte sån erfarenhet att hon kan tänka på dig med ilska, tvärtom så tittar hon säkert på dig med kärlek och tacksamhet för att du hjälper henne att somna så fort och mysigt!

2012-09-06 @ 17:09:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0