Hösten har kommit för att stanna

Jag har blundat lite för det men insett att nu är det höst, och kallare ska det bli!

Jag och Millie har tagit det lugnt här hemma. Vi var ute på gården en stund och gungade och sen promenerade så hon fick sova i vagnen ute.

Sen gick vi till farmor och farfar där farbror Charlie hade stekt pannkakor :) mums!! Millie åt också lite pankis och majs! Jag trodde inte att hon kunde äta så stora bitar ännu men det gick så bra så!

Nu ligger skruttan och sover och snarkar för allt snor i näsan. Hon vaknar till ibland och är ledsen, jag hatar när hon är snorig! Det skär i hela mitt hjärta av att höra när hon andas så tungt :(

Hon satt inte i vagnen så länge idag men hon tyckte om att pilla en stund på lapparna iallfall :)


Kommentarer
mami

Hace tiempo que no entraba a mirar y leer tu blogg. Las fotos están muy lindas. Te felicito mi amorcito que sigas contando las cosas de la gordita hermosa para saber de ella, de ustedes y ver cómo vuestro tesorito crece sanita y hermosa, aunque esté resfriada, eso felizmente es pasajero. Los quiero mucho a los tres, pero de la gordita chiquitita estoy fascinada, loca por ella!!!!!!!!!!!!!!

2012-09-21 @ 23:25:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0