Lax

Idag kom Jaqueline och Lovine hit. Vi åt lite lunch och gick på liten promenad innan det var sångsamling på öppna förskolan :)
Jag försökte göra handavtryck i lera med Millie men hon blev bara arg så det fick bli ett fotavtryck istället.
Vi tog en till promenad så tjejerna somnade och så att vi kunde gå och prova lite kläder i centrum :) men jag hittade inget riktigt :(

När vi kom hem lagade Linus lax. Det var typ första gången han åt det. Lax är inte min favvo fisk men det går, jag tyckte han gjorde den helt okej, Linus tog en tugga och åt inge mer, så det blir nog inge mer lax i det här hemmet :)

Nu har Millie blivit galen och kryper till tvbänken eller soffan heeeela tiden för att ställa sig upp. Och att ligga på rygg och få en ny blöja är omöjligt utan en riktig brottningsmatch! Hon vägrar att ligga still!
Tok ungen som börjar bli stor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0