Lovine

Både igår och idag har vi umgåtts med Jaqueline och Lovine! Igår åkte vi buss till Infra (Lovines första busstur, hihi men det gick bra) vi var på barnens hus och lite där sen började vi promenera tillbaka hem. På vägen gick vi förbi Burger king och åt där medans tjejerna sov så gott. På eftermiddagen åkte vi först förbi och sa hej till mormor och morfar innan vi gick hem till Linda, Farzad och Meja som har blivit så stor!! Vi fick en massa kläder av de till Millie för de ville tydligen inte att deras lilla pojke som kommer i januari ska ha klänning ;) TokMillie som kryper runt överallt nu, under stolar och bord och emellan alla möbler
Idag hängde vi i centrum med Jaqueline och Lovineen stund och sen köpte vi med oss mat och kom hem hit och åt. När Millie skulle sova sin eftermiddagsvila förut så skrek hon så galet och verkade inte vilja sova så hon fick helt enkelt vara uppe. Från ungefär kvart i två tills hon slocknade så gott kl sju var hon vaken!


Millie är verkligen en allvarlig bebis. När hon är på humör ler hon glatt åt alla människor men ibland försöker folk prata med henne och skrattar för att försöka få henne och skratta men hon bara tittar allvarligt med sina ögonbryn, haha men jag var tydligen också en allvarlig bebis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0