Lugna dagar

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt hela dagen, ute regnande det nästa hela tiden så vi hade ingen större lust att gå ut.

Idag har vi varit ute på promenad och sen kom Jaqueline och Lovine hit. Vi åt lunch och tjejerna lekte lite och sen åkte vi till rotebro på klädbytardag. Det var fullt med folk, varmt och jag bar på Millie så jag hade ingen större lust att titta så noggrant. Så jag tittade bara lite men hittade inget som jag tyckte om, eller behövde! För det känns som om Millie har lite överflöd med kläder, men det är ju för att det finns så mycket fint så att det blir så svårt att låtabli att köpa!

På eftermiddagen tog vi en liten promenad och titta på änderna tillsammans med pappa :)


Kommentarer
Farmor

Millie-Gos, man ser på sista bilden att hon är full av bus!!! :)

2012-09-28 @ 21:45:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0