Lyxdag

Idag har det varit så tråkigt väder så jag och Millie har bara varit inne.
När Linus kom hem lyxade vi till det lite, vi lagade en god kycklinggryta med ris och en äppelsmulpaj till efterrätt! Åh vad gott det var!
Farmor var här och lekte med Millie och badade henne för hon hade köpt badskum till Millie, åh så roligt det var! Hon satt jättelycklig och doppade tandborsten i vattnet och sen in i munnen :) sötnos!

Nu får jag lite kvällslyx och ligger här och bloggar och tar ett skönt bad med fötterna uppe på kanten eftersom de inte ska bada pga smuts i såret. Men skönt är det ändå att ligga här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0