Myssöndag

Som de senaste dagarna har börjat, började även denna dag kl fem på morgonen. Jag känner mig som en klump utan leder som knappt orkar lyfta på handen ännu mindre öppna ögonen. Men det är bara börja dagen eftersom Millie vill upp och leka då. Strax efter sju ville Millie sova igen så då passade jag på att sova också.

Vi gick upp och gick ner till kondis och åt frukost där. Farmor som skulle till centrum gick förbi så vi följde med dit. Där hittade jag lite kläder för mina födelsedagspengar som jag fortfarande har kvar av :) och Millie fick en jättesöt Alfons-snutte som hon somnade gott med i vagnen.
Här hemma hittade vi lite bröd som vi gick ner med till änderna, de var helt tokiga och kom så nära att Linus blev jätterädd! Haha! Sen köpte vi med oss pizza hem :)

Nu på kvällen fick Linus för sig att han skulle baka kladdkaka som vi precis njutit av, en riktig svullsöndag har vi haft! Och Millie har varit sådär konstigt gråtig på kvällen idag igen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0