söndag

Imorse tittade jag och Linus på morgonfilm medans Millie sov. När hon vaknade fick hon mat av mig och sen gick jag till centrum med Camilla och Josse. Sen plockade Millie och pappa upp mig och pappade skjutssade oss till mormor och morfar där vi åt lunch.

Sen har vi varit hemma och försökt hålla Millie vaken så länge och bra det går eftersom hon hoppade över sin sista vila, men det gick bra. Vid tjugo i sju slocknade hon när hon fick tutte :)

Nu börjar hon ställa sig på knän mot soffan!



Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Å vad söt hon är, och det händer nya saker med henne för varje dag som går! Kul,
Hälsningar från oss som är i Brighton

2012-09-16 @ 22:57:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0